Kauden 2024 lippuedut
Jäsenmaksun maksaneet HJK:n juniorit ja toimihenkilöt voivat lunastaa kaksi veloituksetonta lippua Junnupäätyyn kaikkiin Veikkausliigan otteluihin ja pääkatsomoon Kansallisen Liigan sekä miesten ja naisten Ykkösen otteluihin. Kunkin kuukauden matsiliput ovat lunastettavissa kyseessä olevan kuukauden ensimmäisestä päivästä alkaen. Lista jäsenmaksun maksaneista henkilöistä päivitetään lippukauppaan kahden viikon välein.
Näin pääset lunastamaan liput:
- Maksa jäsenmaksu ajallaan.
- Mene lippu.fi/hjk-sivulle ja valitse haluamasi Veikkausliigan, Kansallisen Liigan tai Klubi 04:n ottelu.
- Valitse ”Valitse kampanja” -kohdan alasvetovalikosta ”Klubin junnupääty”
- Syötä jäsennumerosi esiin tulevaan ”Kampanjakoodi”-kenttään. Jos haluat lunastaa useamman jäsenen liput samanaikaisesti, paina ”Lisää seuraava koodi”, jolloin voit syöttää useamman jäsennumeron. Paina tämän jälkeen ”Näytä kampanja”.
- Valitse istumapaikat, joilla haluat istua. Huom. Kansallisen Liigan sekä miesten ja naisten Ykkösen otteluissa on numeroimattomat paikat pääkatsomossa.
- Siirry ostoskorin kautta lunastamaan liput; huom. kampanjakoodin tarkastus tapahtuu vasta tässä vaiheessa. Kirjaudu Lippu.fi-tunnuksilla ja vie tilaus loppuun. Mikäli sinulla ei ole Lippu.fi-tiliä, etene kohdasta ”Luo uusi asiakkuus”.
- Valitse toimitustapa, ja paina ”Jatka yhteenvetoon”. Toimitustavoista kannattaa valita ”Mobiililippu + Wallet”, koska se on toimitustavoista ainoa ilmainen. Voit tallentaa mobiililipun puhelimeesi tai ottaa siitä kuvakaappauksen. Voit myös lähettää mobiililipun tekstiviestinä, sähköpostina tai Whatsappina suoraan vastaanottajalle.
- Saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen, jonka kautta voit avata ja tallentaa lippusi.
- Tervetuloa nauttimaan huippufutiksesta!
Huom! Liput ovat henkilökohtaiseen käyttöön, joten ethän jaa niitä. Valmistaudu esittämään sisäänkäynnin yhteydessä MyClub-jäsenkorttisi.
Huomioithan, että HSL:n lippuetu ei koske HJK:n juniorien lippuja.
Jos saat tällaisen ilmoituksen siirtyessäsi lunastamaan lippuja ostoskorista, se saattaa johtua siitä, että olet syöttänyt jäsennumerosi väärin ”Kampanjakoodi”-kenttään tai jäsenmaksutietosi eivät ole vielä päivittyneet Lippu.fi:hin.